Xontech Academy angajează Account Manager

Account Manager

Xontech Academy este în căutarea unui coleg pentru poziția de Account Manager.

Responsabilități:

  • Dezvoltare bazei de clienți corporativi.
  • Gestionarea bazei de clienți în CRM.
  • Dezvoltarea relației pe termen lung cu clienții, bazată pe poziționare de expert.
  • Apeluri telefonice reci, calde către potențialii clienți, conform scriptului.
  • Stabilire și organizare întâlniri face to face + online cu organizare de prezentări pentru clienți.
  • Organizare follow-up pentru fiecare client pentru transformarea lui în vânzare.
  • Colaborare cu furnizorii de cursuri (The Consultants, TUV Austria România, PECB, Axelos, People Cert, RQM), stabilire detalii organizare cursuri, dăți, număr persoane, etc.
  • Pregătirea ofertelor personalizate pentru clienții corporativi;
  • Gestionarea organizării de cursuri (număr de participanți, conturi de plată, contracte, facturi, achitări, creare de meeting, expediere link, introducere în subiectul cursului, etc).
  • Pregătirea chestionarului de follow-up după finalizarea cursului, expedierea acestuia către participanți și asigurarea completării acestuia.
  • Dezvoltarea continuă a abilităților de negociere și convingere.
  • Realizarea de prezentări pentru clienți.
  • Scriere de articole pe blog și pentru paginile de pe rețele sociale în colaborare cu echipa de marketing.
  • Elaborare plan lunar de direct mail și realizare content pentru acestea în colaborare cu echipa de marketing.
  • Planificarea și organizarea de webinare împreună cu furnizorii de servicii Xontech Academy pentru sporirea notorietății acestora.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în Economie/ Marketing (recomandabil);
  • Experiență în vânzări B2B constituie un avantaj;
  • Cunoștințe PC la nivel avansat;
  • Experiență în domeniul vânzărilor de minim 2 ani;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă; engleză (nivel mediu);
  • Abilități avansate de comunicare, prezentare, negociere;
  • Permis de conducere, cat. B.

Beneficii:

  • Slariu fix + comision în funcție de volumul de vânzări;
  • Angajare oficială, pachet social deplin;
  • Bonusuri în funție de performanțe/KPI;
  • Telefon, laptop;
  • Masină de serviciu;
  • Oficiul în cel mai modern centru de business amplasat în centrul Chișinăului;
  • Experiență într-o companie tânărăși puternică, cu expertiză internațională de lucru;
  • Avansare profesională în cadrul companiei.

Dacă ești interesat de aplicare la această poziție te rugăm să expediezi CV-ul tău la academy@xontech.md

Facebook
Twitter
LinkedIn