CURS

IT Service Management Foundation

Este cel mai cunoscut standard internațional pentru furnizorii de servicii IT și nu numai.
Cursul oferă îndrumări detaliate pentru stabilirea unui sistem eficient de management a serviciilor.

Cursul IT Service Management Foundation este pentru tine dacă:

Îți dorești o înțelegere de bază a cadrului ITIL și a modului în care acesta poate fi utilizat pentru a îmbunătăți calitatea managementului serviciilor IT.

Ești un profesionist IT care lucrează în cadrul unei organizații care a adoptat ITIL și, prin urmare, trebuie să fii conștient și să contribui la programul general de îmbunătățire a serviciilor.

Lucrezi în domeniul digital și vrei să îți ridici afacerea la o scară mai largă.

Deții deja certificate în domeniu.

Locația

Online, platforma Microsoft Teams.

Formatul cursului

Deschis/in-house

Diploma

Diploma de participare.

Materiale oferite

Suport de curs în format PDF

Beneficiile participării la curs

01

Vei aduce compania la care lucrezi într-o nouă eră tehnologică, cunoscută sub numele de cea de-a patra revoluție industrială.

02

Vei ajuta echipa ta să îmbățișeze Agile și DevOps utilizând în același timp principalele metode de lucru bazate pe ITIL.

03

Vei ajuta compania ta să se bucure de o mai mare flexibilitate și de o livrare mai rapidă a produselor pe piață.

04

Vei contribui la simplificarea tranziției pentru compania ta – cu o actualizare fără probleme, ușor de înțeles.

Programul de instruire

Zile:

2 (două)

Sesiuni:

8 sesiuni a câte 3,5 ore cu pauze de prânz și cafea.Două sesiuni pe zi.

Orar zilnic:

De la 8.30 – 12.30 și 13.00 – 16.30

Conţinut curs:

Ți se potrivește cursul, dar vrei mai multă informație? Solicită programul cursului pe e-mail.

    Recenzii

    Ana Maria IonescuRegional Manager – Retail companies, BRD Iași
    Read More
    “Mulțumim pentru modul recreativ în care am petrecut cele două zile, pline de emoții și trăiri pure, dar și de conștientizare. Se spune că “omul schimbă locul”. Astăzi pot confirma că omul schimbă perspective și direcții… Un curs excelent, care ne-a captat, ne-a scos din zona de confort și ne-a permis să asimilăm noi căi de atingere a direcției în leadership.”
    Răzvan DabaL&D Specialist, Renault – România
    Read More
    “Un training excepțional care m-a ajutat să mă descopăr ca lider și să mă conectez cu misiunea mea de leadership!”
    Marius HeranBrokers Manager, Signal Iduna - România
    Read More
    “Nu am simțit ca și cum am participat la un curs; nu am fost în situația unui elev care trebuie doar să învețe ceva. Aceste 2 zile au fost o formidabilă experiență de viață! Mulțumesc!”

    Cursul este puternic interactiv

    Obiectivul fundamental al acestui curs este de a ajuta participanții să înțeleagă conceptele cheie ale managementului serviciilor și să se pregătească pentru examenul final de certificare ITIL.

     

    Trainer:

    Ciprian Grancea

    Investiția în program:

    (per participant)

    ROI garantat > 500%

      Înscrie-te astazi la curs




      Accesând butonul îmi dau acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și sunt deacord cu politica de confidențialitate.

      Echipa Noastră

      Vă stăm la dispoziție

      Informații detaliate, oferite pro-activ

      Sprijin în organizare și administrativ

      Răspunsuri prompte la întrebări