Vânzări la Telefon

Curs

Vânzări la telefon

Vânzări interne

Cursul Vânzări la telefon este pentru tine dacă:

> Ești angajat Call-Centru
> Faci parte din echipa de Vânzări care comunică și la telefon cu clienții, în vederea vânzării.
Locația

Online, platforma Zoom

Formatul cursului

Deschis/închis

Diploma

Certificat de absolvire XONTECH Academy

Materiale oferite

Suport de curs în format PDF

Beneficiile participării la curs

01

Vei înțelege speficiul vânzărilor interne și vei fi mai pregătit către ce urmează.

02

Vei invăța cum să folosești diverse instrumente pentru ușurarea vânzărilor la telefon.

03

Vei învăța să faci prezentări excelente și să închizi vânzarea așa cum ți-o dorești.

Programul de instruire

Zile:

  • 2 zile a câte 2 sesiuni pe zi

Sesiuni:

  • In total +/- 4 sesiuni, 4 ore fiecare, pauze de prânz și cafea incluse.

Orar zilnic:

  • De la 8.30 – 12.30 și 13.00 – 16.30

Întrebări care își vor găsi răspuns la curs:

  • Ce înseamnă vânzarea prin telefon azi?
  • Ce capabilități sunt necesare pentru a avea succes în domeniu?
  • Ce așteaptă clienții de la noi?
  • Ce instrumente ar trebui să folosim?
  • Cum să ne stabilim planul interacțiunii de vânzare?
  • Cum să ne stabilim obiectivele vânzării și să facem cercetările pre-apel?
  • Ce crește rata succesului în vânzările telefonice?
etapele vânzării la telefon

Conținut curs:

Introducere

  • Ce sunt vânzările interne. Evoluție;
  • Pregătește-te pentru ce urmează;
  • Calități de succes pentru un reprezentant vânzări interne (inside sales);
  • Social Selling LinkedIN, Facebook, Instagram;
  • Stabilirea unui plan de vânzări;
  • Time Management;
  • Aplicație Practică.

Produs

  • Descrierea produsului;
  • Avantaje și Beneficii;
  • Rezultate Așteptate;
  • Demo Produs;
  • Abilități de prezentare excelente;
  • Aplicație Practică.

Tehnici de vânzare

  • Adaptează metoda de vânzare;
  • Prospectare și analiza pieței;
  • Pe cine contactăm?
  • Când contactăm? Intervale potrivite;
  • Obstacole des întâlnite;
  • Mesajul transmis. Ascultare activă;
  • Focus – înțelegerea nevoilor clientului;
  • Tratarea obiecțiilor;
  • Aplicație Practică.

Închiderea vânzării/închiderea contractului

  • Încrederea și cum să o dobândești;
  • Stimularea activă a cumpărării;
  • Vânzări încrucișate și creșterea valorii vândute;
  • Obținerea angajamentului de cumpărare;
  • Creează parteneriate de lungă durată.

Ți se potrivește cursul, dar vrei mai multă informație?
Solicită programul cursului pe e-mail.

    Recenzii

    Lilia

    Eximbank

    Mie îmi place tot cursul. Trainerul este foarte receptiv, experimentat, oferă exemple practice, e minunat.

    Diana

    Eximbank

    Cursul este binevenit. Trainerul are o experiență bogată.

    Angela

    Eximbank

    Este un curs interesant. Trainerul este un specialist foarte bun, care cunoaște foarte bine materialul.

    Stela

    Eximbank

    Cursul este foarte bun și util.

    Cursul este puternic interactiv

    Activitatea se desfășoară mai mult ca Atelier de lucru decât ca și curs; fiecare modul conține aplicații practice, role-play, studii de caz, mult exercițiu, gamification.

    Trainer:

    Adrian Barbu

    Și-a început cariera ca team-leader în Logistică în Franța. Are o experiență practică de peste 16 ani ca manager în companii multinaționale la nivel de Board local și internațional, în Vânzări, Marketing, Achiziții, Dezvoltare.

    A acumulat ulterior o valoroasă expertiză în peste 15 ani de consultanță, training și coaching pentru peste 150 de companii de top, multinaționale și locale, din diverse industrii (Automotive, Robotică, IT, Banking, Electronice, Farma, Asigurări, FMCG, Cosmetice, Anvelope, Mobilier și Decorațiuni), deservind unele dintre aceste companii în mai multe țări (Grecia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Serbia, Ucraina, Bulgaria, Polonia, Pakistan).

    Arată mai mult

    În această ipostază, sprijină echipe de lideri să creeze, să inoveze și să implementeze cu succes strategiile companiilor lor pe termen mediu și lung. Prin programele livrate, Adrian susține gândirea strategică, sinergia de echipă, implicarea, inovația și performanța sustenabilă.

    Adrian este invitat pe 4 continente ca și Key Note Speaker la conferințe internaționale și în ultimii ani a obținut mereu locul I în scorul de feedback al audienței. Activează ca Executive Coach și face voluntariat ca Business Mentor pentru start-up-uri studențești.

    Cu un solid background academic BA în Lingvistică și MBA în Administrarea Companiilor, certificat internațional ca Executive Coach (ICF-ACSTH), ca NLP Master (Richard Bandler – School), și ca expert în Customer Experience Management, Adrian reușește de fiecare dată să creeze pentru participanți, în sală sau mediul online de curs, o experiență unică, provocatoare, transformatoare.

    Adrian este Master Trainer pentru Strategie, Managementul Performanței/MBO și Managementul Schimbării, Leadership, Vânzări, Negociere și Inteligența Emoțională aplicată.

    Investiția în program

    (per participant)

    • Pentru participarea la minim un curs XONTECH Academy, primești: - un voucher în valoare de 50 EUR pentru următorul curs, valabil până la sfârșitul acestui an.

    ROI garantat 500%

      Înscrie-te astazi la curs




      Accesând butonul îmi dau acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și sunt deacord cu politica de confidențialitate.

      Echipa Xontech Academy

      Andrian Cornei
      Adrian Cornei

      Director General

      Adrian Barbu
      Adrian Barbu

      Leader echipa training (hard & soft skills)

      Irina Vicol
      Irina Vicol

      Director Marketing

      Theodora Scurtu
      Theodora Scurtu

      Conducător Xontech Academy

      Veronica Melinti
      Veronica Melinti

      Account Manager

      Simona Ghituran
      Simona

      Marketing expert

      Vă stăm la dispoziție

      Informații detaliate, oferite pro-activ
      Sprijin în organizare și administrativ
      Răspunsuri prompte la întrebări