Cursul Vânzări la telefon este pentru tine dacă:
Ești angajat Call-Centru
Faci parte din echipa de Vânzări care comunică și la telefon cu clienții, în vederea vânzării.
Locația
Online, platforma Zoom
Formatul cursului
Deschis/închis
Diploma
Certificat de absolvire XONTECH Academy
Materiale oferite
Suport de curs în format PDF
Beneficiile participării la curs
01
Vei înțelege speficiul vânzărilor interne și vei fi mai pregătit către ce urmează.
02
Vei invăța cum să folosești diverse instrumente pentru ușurarea vânzărilor la telefon.
03
Vei învăța să faci prezentări excelente și să închizi vânzarea așa cum ți-o dorești.
Programul de instruire
Zile:
2 zile a câte 2 sesiuni pe zi
Sesiuni:
In total +/- 4 sesiuni, 4 ore fiecare, pauze de prânz și cafea incluse.
Orar zilnic:
De la 8.30 – 12.30 și 13.00 – 16.30
Întrebări care își vor găsi răspunsul în curs:
- Ce înseamnă vânzarea prin telefon azi?
- Ce capabilități sunt necesare pentru a avea succes în domeniu?
- Ce așteaptă clienții de la noi?
- Ce instrumente ar trebui să folosim?
- Cum să ne stabilim planul interacțiunii de vânzare?
- Cum să ne stabilim obiectivele vânzării și să facem cercetările pre-apel?
- Ce crește rata succesului în vânzările telefonice?
Conținut curs
Introducere
- Ce sunt vânzările interne. Evoluție;
- Pregătește-te pentru ce urmează;
- Calități de succes pentru un reprezentant vânzări interne (inside sales);
- Social Selling LinkedIN, Facebook, Instagram;
- Stabilirea unui plan de vânzări;
- Time Management;
- Aplicație Practică.
Produs
- Descrierea produsului;
- Avantaje și Beneficii;
- Rezultate Așteptate;
- Demo Produs;
- Abilități de prezentare excelente;
- Aplicație Practică.
Tehnici de vânzare
- Adaptează metoda de vânzare;
- Prospectare și analiza pieței;
- Pe cine contactăm?
- Când contactăm? Intervale potrivite;
- Obstacole des întâlnite;
- Mesajul transmis. Ascultare activă;
- Focus – înțelegerea nevoilor clientului;
- Tratarea obiecțiilor;
- Aplicație Practică.
Închiderea vânzării/închiderea contractului
- Încrederea și cum să o dobândești;
- Stimularea activă a cumpărării;
- Vânzări încrucișate și creșterea valorii vândute;
- Obținerea angajamentului de cumpărare;
- Creează parteneriate de lungă durată.
Ți se potrivește cursul, dar vrei mai multă informație? Solicită programul cursului pe e-mail.
Recenzii
Cursul este puternic interactiv
Activitatea se desfășoară mai mult ca Atelier de lucru decât ca și curs; fiecare modul conține aplicații practice, role-play, studii de caz, mult exercițiu, gamification.
Speakerul cursului
ADRIAN BARBU
Master Trainer/Executive Coach
Și-a început cariera ca team-leader în Logistică în Franța. Are o experiență practică de peste 16 ani ca manager în companii multinaționale la nivel de Board local și internațional, în Vânzări, Marketing, Achiziții, Dezvoltare.
A acumulat ulterior o valoroasă expertiză în peste 15 ani de consultanță, training și coaching pentru peste 150 de companii de top, multinaționale și locale, din diverse industrii (Automotive, Robotica, IT, Banking, Electronice, Farma, Asigurări, FMCG, Cosmetice, Anvelope, Mobilier și Decorațiuni), deservind unele dintre aceste companii în mai multe țări (Grecia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Serbia, Ucraina, Bulgaria, Polonia, Pakistan).
În această ipostază, sprijină echipe de lideri să creeze, să inoveze și să implementeze cu succes strategiile companiilor lor pe termen mediu și lung. Prin programele livrate, Adrian susține gândirea strategică, sinergia de echipă, implicarea, inovația și performanța sustenabilă.
Adrian este invitat pe 4 continente ca și Key Note Speaker la conferințe internaționale și în ultimii ani a obținut mereu locul I în scorul de feedback al audienței. Activează ca Executive Coach și face voluntariat ca Business Mentor pentru start-up-uri studențesti.
Cu un solid background academic BA în Lingvistică și MBA în Administrarea Companiilor, certificat internațional ca Executive Coach (ICF-ACSTH), ca NLP Master (Richard Bandler – School), și ca expert în Customer Experience Management, Adrian reușește de fiecare dată să creeze pentru participanți, în sala sau mediul online de curs, o experiență unică, provocatoare, transformatoare.
Adrian este Master Trainer pentru Strategie, Managementul Performanței/MBO și Managementul Schimbării, Leadership, Vânzări, Negociere și Inteligența Emoțională aplicată.
Investiția în program:
(per participant)
- Pentru participarea la minim un curs XONTECH Academy, primești: - un voucher în valoare de 50 EUR pentru următorul curs, valabil până la sfârșitul acestui an.
ROI garantat > 500%
Echipa Noastră
Director General
Trainer, Coach
Director Marketing
Conducător Departament Instruire
Marketing expert