B2C perfomanta vanzarii

Curs

Vânzări B2C - Performanța în Vânzări

Cursul Vânzări B2C - Performanța în vânzări
este pentru tine dacă:

> Faci parte din forța de vânzare activă la nivel de execuție
> Faci parte din Middle Management
> Faci vânzări către clienți persoane fizice- finanțatori, intermediari, decidenți, consumatori finali
Locația

Online, platforma Zoom

Formatul cursului

Deschis/închis

Diploma

Certificat de absolvire XONTECH Academy

Materiale oferite

Suport de curs în format PDF

Beneficiile participării la curs

01

Vei crește performanța/realizările de vânzări.

02

Vei transforma mai rapid întâlnirile de vânzări în tranzacții profitabile.

03

Vei putea controla procesul vânzării și vei obtine rezultatul dorit.

Programul de instruire

Zile:

  • 4 zile a câte 2 sesiuni pe zi

Sesiuni:

  • În total +/-8 sesiuni, 4 ore fiecare, pauze de prânz și cafea incluse.

Orar zilnic:

  • De la 8.30 – 12.30 și 13.00 – 16.30

Întrebări care își vor găsi răspuns la curs:

  • Cum identifici și selectezi clienții?
  • Cum intri rapid cu ei într-un raport potrivit pentru vânzare?
  • Care sunt cei trei factori esențiali în Vânzarea B2C, pentru a avea sigur succes?
  • Cum poți afla exact ce au nevoie clienții tăi? Cum poți determina ce nevoie nu conștientizează?
  • Cum poți să îți dai seama în ce măsură clienții sunt interesați de produsul/serviciul tău?
  • Cum îți prezinți produsul, serviciul sau ideea? Cum și când “închizi” vânzarea?
  • Ce se întâmplă când clienții spun “NU”?

Conținut curs:

Ce sunt vânzările?

  • Concept /Definiție/ Esență;
  • Ce specific au vânzările către consumator?
  • Care e specificul pieței noastre, privind clienții și nevoile lor?

Pași în vânzare:

  • Prospectare/ Informare asupra clienților;
  • Întâlnire față în față/ online – raport interpersonal/conectare;
  • Aflarea și înțelegerea nevoilor/ dorințelor clientului;
  • Prezentarea produsului/serviciului: Nevoi/ caracteristici/ avantaje/ beneficii;
  • Depășirea obiecțiilor; obiecții false și reale;
  • Închiderea vânzării.

Pași ai vânzării, în adâncime.

Fiecare concept se leagă de experiența reală a participanților, în activitatea zilnică.

Se integrează informația prin debrief, coacing de grup, filme și imagini de impact, activități experiențiale. Participanții primesc unelte practice, utile pentru planificarea și desfășurarea cu succes a activităților de Vânzare.

Ți se potrivește cursul, dar vrei mai multă informație?
Solicită programul cursului pe e-mail.

    Recenzii

    Lilia

    Eximbank

    Mie îmi place tot cursul. Trainerul este foarte receptiv, experimentat, oferă exemple practice, e minunat.

    Diana

    Eximbank

    Cursul este binevenit. Trainerul are o experiență bogată.

    Angela

    Eximbank

    Este un curs interesant. Trainerul este un specialist foarte bun, care cunoaște foarte bine materialul.

    Stela

    Eximbank

    Cursul este foarte bun și util.

    Cursul este puternic interactiv

    Activitatea se desfășoară mai mult ca Atelier de lucru decât ca și curs; fiecare modul conține aplicații practice, role-play, studii de caz, mult exercițiu, gamification.

    Trainer:

    Adrian Barbu

    Și-a început cariera ca team-leader în Logistică în Franța. Are o experiență practică de peste 16 ani ca manager în companii multinaționale la nivel de Board local și internațional, în Vânzări, Marketing, Achiziții, Dezvoltare.

    A acumulat ulterior o valoroasă expertiză în peste 15 ani de consultanță, training și coaching pentru peste 150 de companii de top, multinaționale și locale, din diverse industrii (Automotive, Robotică, IT, Banking, Electronice, Farma, Asigurări, FMCG, Cosmetice, Anvelope, Mobilier și Decorațiuni), deservind unele dintre aceste companii în mai multe țări (Grecia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Serbia, Ucraina, Bulgaria, Polonia, Pakistan).

    În această ipostază, sprijină echipe de lideri să creeze, să inoveze și să implementeze cu succes strategiile companiilor lor pe termen mediu și lung. Prin programele livrate, Adrian susține gândirea strategică, sinergia de echipă, implicarea, inovația și performanța sustenabilă.

    Adrian este invitat pe 4 continente ca și Key Note Speaker la conferințe internaționale și în ultimii ani a obținut mereu locul I în scorul de feedback al audienței. Activează ca Executive Coach și face voluntariat ca Business Mentor pentru start-up-uri studențești.

    Cu un solid background academic BA în Lingvistică și MBA în Administrarea Companiilor, certificat internațional ca Executive Coach (ICF-ACSTH), ca NLP Master (Richard Bandler – School), și ca expert în Customer Experience Management, Adrian reușește de fiecare dată să creeze pentru participanți, în sala sau mediul online de curs, o experiență unică, provocatoare, transformatoare.

    Adrian este Master Trainer pentru Strategie, Managementul Performanței/MBO și Managementul Schimbării, Leadership, Vânzări, Negociere și Inteligența Emoțională aplicată.

    Investiția în program

    (per participant)

    • Pentru participarea la minim un curs XONTECH Academy, primești: - un voucher în valoare de 50 EUR pentru următorul curs, valabil până la sfârșitul acestui an.

    ROI garantat 500%

      Înscrie-te astazi la curs




      Accesând butonul îmi dau acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și sunt deacord cu politica de confidențialitate.

      Echipa Xontech Academy

      Andrian Cornei
      Adrian Cornei

      Director General

      Adrian Barbu
      Adrian Barbu

      Leader echipa training (hard & soft skills)

      Irina Vicol
      Irina Vicol

      Director Marketing

      Theodora Scurtu
      Theodora Scurtu

      Conducător Xontech Academy

      Simona Ghituran
      Simona

      Marketing expert

      Vă stăm la dispoziție

      Informații detaliate, oferite pro-activ
      Sprijin în organizare și administrativ
      Răspunsuri prompte la întrebări