Cursul Vânzări B2C - Performanța în vânzări este pentru tine dacă:
Faci parte din forța de vânzare activă la nivel de execuție
Faci parte din Middle Management
Faci vânzări către clienți persoane fizice- finanțatori, intermediari, decidenți, consumatori finali
Locația
Online, platforma Zoom
Formatul cursului
Deschis/închis
Diploma
Certificat de absolvire XONTECH Academy
Materiale oferite
Suport de curs în format PDF
Beneficiile participării la curs
01
Vei crește performanța/realizările de vânzări.
02
Vei transforma mai rapid întâlnirile de vânzări în tranzacții profitabile.
03
Vei putea controla procesul vânzării și vei obtine rezultatul dorit.
Programul de instruire
Zile:
4 zile a câte 2 sesiuni pe zi
Sesiuni:
În total +/-8 sesiuni, 4 ore fiecare, pauze de prânz și cafea incluse.
Orar zilnic:
De la 8.30 – 12.30 și 13.00 – 16.30
Întrebări care își vor găsi răspunsul în curs:
- Cum identifici și selectezi clienții?
- Cum intri rapid cu ei într-un raport potrivit pentru vânzare?
- Care sunt cei trei factori esențiali în Vânzarea B2C, pentru a avea sigur succes?
- Cum poți afla exact ce au nevoie clienții tăi? Cum poți determina ce nevoie nu conștientizează?
- Cum poți să îți dai seama în ce măsură clienții sunt interesați de produsul/serviciul tău?
- Cum îți prezinți produsul, serviciul sau ideea? Cum și când “închizi” vânzarea?
- Ce se întâmplă când clienții spun “NU”?
Conținut curs
Ce sunt vânzările?
- Concept /Definiție/ Esență;
- Ce specific au vânzările către consumator?
- Care e specificul pieței noastre, privind clienții și nevoile lor?
Pași în vânzare:
- Prospectare/ Informare asupra clienților;
- Întâlnire față în față/ online – raport interpersonal/conectare;
- Aflarea și înțelegerea nevoilor/ dorințelor clientului;
- Prezentarea produsului/serviciului: Nevoi/ caracteristici/ avantaje/ beneficii;
- Depășirea obiecțiilor; obiecții false și reale;
- Închiderea vânzării.
Pași în vânzare:
- Fiecare concept se leagă de experiența reală a participanților, în activitatea zilnică. Se integrează informația prin debrief, coacing de grup, filme și imagini de impact, activități experiențiale. Participanții primesc unelte practice, utile pentru planificarea și desfășurarea cu succes a activităților de Vânzare.
Ți se potrivește cursul, dar vrei mai multă informație? Solicită programul cursului pe e-mail.
Recenzii
Cursul este puternic interactiv
Activitatea se desfășoară mai mult ca Atelier de lucru decât ca și curs; fiecare modul conține aplicații practice, role-play, studii de caz, mult exercițiu, gamification.
Speakerul cursului
ADRIAN BARBU
Master Trainer/Executive Coach
Și-a început cariera ca team-leader în Logistică în Franța. Are o experiență practică de peste 16 ani ca manager în companii multinaționale la nivel de Board local și internațional, în Vânzări, Marketing, Achiziții, Dezvoltare.
A acumulat ulterior o valoroasă expertiză în peste 15 ani de consultanță, training și coaching pentru peste 150 de companii de top, multinaționale și locale, din diverse industrii (Automotive, Robotica, IT, Banking, Electronice, Farma, Asigurări, FMCG, Cosmetice, Anvelope, Mobilier și Decorațiuni), deservind unele dintre aceste companii în mai multe țări (Grecia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Serbia, Ucraina, Bulgaria, Polonia, Pakistan).
În această ipostază, sprijină echipe de lideri să creeze, să inoveze și să implementeze cu succes strategiile companiilor lor pe termen mediu și lung. Prin programele livrate, Adrian susține gândirea strategică, sinergia de echipă, implicarea, inovația și performanța sustenabilă.
Adrian este invitat pe 4 continente ca și Key Note Speaker la conferințe internaționale și în ultimii ani a obținut mereu locul I în scorul de feedback al audienței. Activează ca Executive Coach și face voluntariat ca Business Mentor pentru start-up-uri studențesti.
Cu un solid background academic BA în Lingvistică și MBA în Administrarea Companiilor, certificat internațional ca Executive Coach (ICF-ACSTH), ca NLP Master (Richard Bandler – School), și ca expert în Customer Experience Management, Adrian reușește de fiecare dată să creeze pentru participanți, în sala sau mediul online de curs, o experiență unică, provocatoare, transformatoare.
Adrian este Master Trainer pentru Strategie, Managementul Performanței/MBO și Managementul Schimbării, Leadership, Vânzări, Negociere și Inteligența Emoțională aplicată.
Investiția în program:
(per participant)
- Pentru participarea la minim un curs XONTECH Academy, primești: - un voucher în valoare de 50 EUR pentru următorul curs, valabil până la sfârșitul acestui an.
ROI garantat > 500%
Echipa Noastră
Director General
Trainer, Coach
Director Marketing
Conducător Departament Instruire
Marketing expert