CURS
IT Service Management Foundation
Este cel mai cunoscut standard internațional pentru furnizorii de servicii IT și nu numai.
Cursul oferă îndrumări detaliate pentru stabilirea unui sistem eficient de management a serviciilor.
Cursul IT Service Management Foundation este pentru tine dacă:
Îți dorești o înțelegere de bază a cadrului ITIL și a modului în care acesta poate fi utilizat pentru a îmbunătăți calitatea managementului serviciilor IT.
Ești un profesionist IT care lucrează în cadrul unei organizații care a adoptat ITIL și, prin urmare, trebuie să fii conștient și să contribui la programul general de îmbunătățire a serviciilor.
Lucrezi în domeniul digital și vrei să îți ridici afacerea la o scară mai largă.
Deții deja certificate în domeniu.
Locația
Online, platforma Microsoft Teams.
Formatul cursului
Deschis/in-house
Diploma
Diploma de participare.
Materiale oferite
Suport de curs în format PDF
Beneficiile participării la curs
01
02
Vei ajuta echipa ta să îmbățișeze Agile și DevOps utilizând în același timp principalele metode de lucru bazate pe ITIL.
03
Vei ajuta compania ta să se bucure de o mai mare flexibilitate și de o livrare mai rapidă a produselor pe piață.
04
Vei contribui la simplificarea tranziției pentru compania ta – cu o actualizare fără probleme, ușor de înțeles.
Programul de instruire
Zile:
2 (două)
Sesiuni:
8 sesiuni a câte 3,5 ore cu pauze de prânz și cafea.Două sesiuni pe zi.
Orar zilnic:
De la 8.30 – 12.30 și 13.00 – 16.30
Conţinut curs:
- Conceptele cheie ale managementului serviciilor IT;
- Principiile directoare ITIL;
- Cele patru dimensiuni ale managementului serviciilor ITIL;
- Scopul și componentele sistemului de valoare a serviciilor, activitățile lanțului valoric al serviciilor precum și modul în care acestea se interconectează;
- Conceptele cheie ale îmbunătățirii continue;
- Diferitele practici ITIL și cum acestea contribuie la activitățile lanțului valoric.
Ți se potrivește cursul, dar vrei mai multă informație? Solicită programul cursului pe e-mail.
Recenzii
Cursul este puternic interactiv
Obiectivul fundamental al acestui curs este de a ajuta participanții să înțeleagă conceptele cheie ale managementului serviciilor și să se pregătească pentru examenul final de certificare ITIL.
Trainer:
Ciprian Grancea
Investiția în program:
(per participant)
- Pentru participarea la minim un curs XONTECH Academy, primești: - un voucher în valoare de 50 EUR pentru următorul curs, valabil până la sfârșitul acestui an.
ROI garantat > 500%
Echipa Noastră
Director General
Trainer, Coach
Director Marketing
Conducător Departament Instruire
Marketing expert