Zile:
- 3 zile a câte 2 sesiuni pe zi
Curs
Vei înțelege principiile Customer Care Experience și vei aborda relația cu clientul mai eficient
Vei învăța cum să definești Călătoria Clientului și cum să-l loializezi.
Vei aborda clientul prin prisma așteptărilor sale emoționale și vei învăța să măsori performanța în CEM
Zile:
Sesiuni:
Orar zilnic:
Sesiunea 1
Sesiunea 2
Sesiunea 3
Group Sales Manager – Automotive Bavaria - BMW
Am intrat alături de Adrian în noul domeniu, Customer Experience, și am descoperit secretele acestuia, în profunzime. Înțeleg acum mult mai bine ce trebuie să ofere echipa mea, ce schimbări se petrec în rândul clienților, ce noi strategii ne sunt necesare pentru a ne diferenția și câștiga pe piață.
Branch Manager at Hellmann Worldwide
Am fost de-a dreptul încântată! Înainte de training nu îmi era clar cu adevărat ce este Customer Experience Management, acum am clarificat foarte bine și am câștigat instrumente utile pentru a acționa în raport cu clienții. Trainerul a fost de excepție, ne-a captivat de la început la final.
Sr. HR Business Partner la Goodyear Tire & Rubber Company
Un training deosebit și un trainer cu experiență relevantă, într-un domeniu atât de nou și captivant. Studiile de caz din realitate au fost super, am înțeles exact ce fac mărcile puternice pentru a loializa clienții pe termen lung. Aștept sesiunile următoare cu mult interes.
Tematica este abordată prin conectarea continuă la studii de caz reale din piața specifică sau din activitatea de zi cu zi a participanților, conceptele sunt duse în sfera aplicabilității imediate. Trainerii au experiență extinsă ca și consultanți în domeniu pentru multiple industrii; sunt membri fondatori ai Asociației Mondiale ale Customer Exprience, experți certificați internațional în CEM.
Unicul Trainer certificat internațional în Customer Experience Management, din România.
Și-a început cariera ca team-leader în Logistică în Franța. Are o experiență practică de peste 16 ani ca manager în companii multinaționale la nivel de Board local și internațional, în Vânzări, Marketing, Achiziții, Dezvoltare.
A acumulat ulterior o valoroasă expertiză în peste 15 ani de consultanță, training și coaching pentru peste 150 companii de top, multinaționale și locale, din diverse industrii (Automotive, Robotică, IT, Banking, Electronice, Farma, Asigurări, FMCG, Cosmetice, Anvelope, Mobilier și Decorațiuni), deservind unele dintre aceste companii în mai multe țări (Grecia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Serbia, Ucraina, Bulgaria, Polonia, Pakistan).
Arată mai multÎn această ipostază, sprijină echipe de lideri să creeze, să inoveze și să implementeze cu succes strategiile companiilor pe termen mediu și lung. Prin programele livrate, Adrian susține gândirea strategică, sinergia de echipă, implicarea, inovația și performanța sustenabilă.
Adrian este invitat pe 4 continente ca și Key Note Speaker la conferințe internaționale și în ultimii ani a obținut mereu locul I în scorul de feedback al audienței. Activează ca Executive Coach și face voluntariat ca Business Mentor pentru start-up-uri studențești.
Cu un solid background academic BA în Lingvistică și MBA în Administrarea Companiilor, certificat internațional ca Executive Coach (ICF-ACSTH), ca NLP Master (Richard Bandler – School), și ca expert în Customer Experience Management, Adrian reușește de fiecare dată să creeze pentru participanți, în sala sau mediul online de curs, o experiență unică, provocatoare, transformatoare.
Adrian este Master Trainer pentru Strategie, Managementul Performanței/MBO și Managementul Schimbării, Leadership, Vânzări, Negociere și Inteligența Emoțională aplicată.
(per participant)
ROI garantat 500%
Director General
Leader echipa training (hard & soft skills)
Director Marketing
Conducător Xontech Academy
Marketing expert