Customer Experience Management

Curs

Customer Experience Management

Cursul Customer Experience Management este pentru tine dacă:

> Ești responsabil pentru Customer Experience în organizație
> Ești Manager cu responsabilități la interfață cu clienții
> Ești angajat sau lider de echipă din Marketing și Servicii
Locația

Online, platforma Zoom

Formatul cursului

Deschis/închis

Diploma

Certificat de absolvire XONTECH Academy

Materiale oferite

Suport de curs în format PDF

Beneficiile participării la curs

01

Vei înțelege principiile Customer Care Experience și vei aborda relația cu clientul mai eficient

02

Vei învăța cum să definești Călătoria Clientului și cum să-l loializezi.

03

Vei aborda clientul prin prisma așteptărilor sale emoționale și vei învăța să măsori performanța în CEM

Programul de instruire

Zile:

  • 3 zile a câte 2 sesiuni pe zi

Sesiuni:

  • În total +/- 6 sesiuni, 4 ore fiecare, pauze de prânz și cafea incluse.

Orar zilnic:

  • De la 8.30 – 12.30 și 13.00 – 16.30

Întrebări care își vor găsi răspuns la curs:

  • Ce înseamnă Customer Experience? Care sunt principiile de bază ale CEM?
  • Ce impact are concentrarea pe Customer Experience în loc de Customer Service?
  • Cum se definește un Customer Journey (Călătoria Clientului)?
  • Cum loializezi clientul, în CEM?
  • Care sunt instrumentele de planificare a parcursului clientului?
  • Care sunt momentele cheie în acest parcurs?
  • Care sunt instrumentele de acțiune ale personalului, în raport cu clienții?
  • Ce asigură succesul unei implementări de Customer Experience Management?
Customer Experience Management

Conținut curs

Sesiunea 1

  • Ce doresc și așteaptă clienții azi?
  • Ce transformări au făcut importantă Experiența?
  • Rolul emoțiilor în relația client – afacere;
  • Așteptările emoționale ale clienților: “Promisiunea Mărcii”.

Sesiunea 2

  • Ce așteptări au clienții de la brandul pentru care lucrezi tu?
  • Diferențierea față de concurenți, în CEM;
  • Depășirea așteptărilor în Customer Experience;
  • 5 Principii cheie în Customer Experience;
  • Școala loializării clienților – 4 emoții de bază.

Sesiunea 3

  • Călătoria emoțională a clientului – Puncte de contact cu clientul;
  • Scala de durere/plăcere în Customer Experience Management;
  • Momentul adevărului în Călătoria Clientului;
  • Net Promoted Score – măsurarea performanței în CEM;
  • Angajații din retail și servicii – ambasadori ai experienței oferite de brand.

Ți se potrivește cursul, dar vrei mai multă informație?
Solicită programul cursului pe e-mail.

    Recenzii

    Manuel Simulescu

    Group Sales Manager – Automotive Bavaria - BMW

    Am intrat alături de Adrian în noul domeniu, Customer Experience, și am descoperit secretele acestuia, în profunzime. Înțeleg acum mult mai bine ce trebuie să ofere echipa mea, ce schimbări se petrec în rândul clienților, ce noi strategii ne sunt necesare pentru a ne diferenția și câștiga pe piață.

    Roxana Rata

    Branch Manager at Hellmann Worldwide

    Am fost de-a dreptul încântată! Înainte de training nu îmi era clar cu adevărat ce este Customer Experience Management, acum am clarificat foarte bine și am câștigat instrumente utile pentru a acționa în raport cu clienții. Trainerul a fost de excepție, ne-a captivat de la început la final.

    Adriana Pirvu

    Sr. HR Business Partner la Goodyear Tire & Rubber Company

    Un training deosebit și un trainer cu experiență relevantă, într-un domeniu atât de nou și captivant. Studiile de caz din realitate au fost super, am înțeles exact ce fac mărcile puternice pentru a loializa clienții pe termen lung. Aștept sesiunile următoare cu mult interes.

    Activitatea este predominant un atelier cu aplicații practice.

    Tematica este abordată prin conectarea continuă la studii de caz reale din piața specifică sau din activitatea de zi cu zi a participanților, conceptele sunt duse în sfera aplicabilității imediate. Trainerii au experiență extinsă ca și consultanți în domeniu pentru multiple industrii; sunt membri fondatori ai Asociației Mondiale ale Customer Exprience, experți certificați internațional în CEM.

    Trainer:

    Adrian Barbu

    Unicul Trainer certificat internațional în Customer Experience Management, din România.

    Și-a început cariera ca team-leader în Logistică în Franța. Are o experiență practică de peste 16 ani ca manager în companii multinaționale la nivel de Board local și internațional, în Vânzări, Marketing, Achiziții, Dezvoltare.

    A acumulat ulterior o valoroasă expertiză în peste 15 ani de consultanță, training și coaching pentru peste 150 companii de top, multinaționale și locale, din diverse industrii (Automotive, Robotică, IT, Banking, Electronice, Farma, Asigurări, FMCG, Cosmetice, Anvelope, Mobilier și Decorațiuni), deservind unele dintre aceste companii în mai multe țări (Grecia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Serbia, Ucraina, Bulgaria, Polonia, Pakistan).

    Arată mai mult

    În această ipostază, sprijină echipe de lideri să creeze, să inoveze și să implementeze cu succes strategiile companiilor pe termen mediu și lung. Prin programele livrate, Adrian susține gândirea strategică, sinergia de echipă, implicarea, inovația și performanța sustenabilă.

    Adrian este invitat pe 4 continente ca și Key Note Speaker la conferințe internaționale și în ultimii ani a obținut mereu locul I în scorul de feedback al audienței. Activează ca Executive Coach și face voluntariat ca Business Mentor pentru start-up-uri studențești.

    Cu un solid background academic BA în Lingvistică și MBA în Administrarea Companiilor, certificat internațional ca Executive Coach (ICF-ACSTH), ca NLP Master (Richard Bandler – School), și ca expert în Customer Experience Management, Adrian reușește de fiecare dată să creeze pentru participanți, în sala sau mediul online de curs, o experiență unică, provocatoare, transformatoare.

    Adrian este Master Trainer pentru Strategie, Managementul Performanței/MBO și Managementul Schimbării, Leadership, Vânzări, Negociere și Inteligența Emoțională aplicată.

    Investiția în program

    (per participant)

    • Pentru participarea la minim un curs XONTECH Academy, primești: - un voucher în valoare de 50 EUR pentru următorul curs, valabil până la sfârșitul acestui an.

    ROI garantat 500%

      Înscrie-te astazi la curs




      Accesând butonul îmi dau acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și sunt deacord cu politica de confidențialitate.

      Echipa Xontech Academy

      Andrian Cornei
      Adrian Cornei

      Director General

      Adrian Barbu
      Adrian Barbu

      Leader echipa training (hard & soft skills)

      Irina Vicol
      Irina Vicol

      Director Marketing

      Theodora Scurtu
      Theodora Scurtu

      Conducător Xontech Academy

      Simona Ghituran
      Simona

      Marketing expert

      Vă stăm la dispoziție

      Informații detaliate, oferite pro-activ
      Sprijin în organizare și administrativ
      Răspunsuri prompte la întrebări