Branding personal la locul de muncă

Share:

branding personal la locul de muncă

Branding-ul personal este un element important pentru dezvoltarea carierei, în special în secolul tehnologiilor digitale, în care ne expunem zilnic datele personale și profesionale unui număr mare de persoane și e foarte important să avem grijă de imaginea noastră oriunde am fi prezenți. 

Un prim pas în dezvoltarea brand-ului personal rămâne a fi formarea unei imagini și reputații personale și profesionale unice, ce derivă din corectitudinea, productivitatea și profesionalismul individual și atitudinea în cadrul proiectelor de grup. 

Pentru a-ți construi o reputație și ulterior un brand personal trebuie să te diferențiezi de mase, astfel, uneori trebuie să iei sarcinile pe care le refuză alții pentru că par prea complicate și să le rezolvi  în cel mai productiv mod, alte ori înseamnă să dedici timp pentru a ajuta colegii cu sarcinile lor. 

Pentru aceasta, trebuie să scapi de frica de a ieși în evidență și să îți prezinți individualitatea, să îți asumi atât reușitele cât  și eșecurile și să crești profesional mereu, la orice etapă a vieții, împărtășind experiența ta cu alții. 

Ulterior acestei etape de formare a reputației profesionale, venim cu câteva sfaturi privind ambalajul media potrivit pentru experiența dumneavoastră, pentru ca aceasta să vă permită să deveniți un brand: 

Prezența pe rețelele sociale 

  • Conținut vizual calitativ și profesionist 
  • Conținutul textual care reflectă competențele și valorile dvs. 
  • Prezența sfaturilor pe domeniul de expertiză 
  • Prezența informațiilor despre activitatea profesională 

Apartenența la o comunitate cu interese comune 

Acest aspect vă permite să împărtășiți cu experiența acumulată și să aveți susținerea necesară pentru a crește și vă dezvolta, dar și pentru a vă recomanda reciproc instrumente și soluții în carieră. 

Despre cum folosiți corect instrumentul de networking, aflați mai jos, în acest articol: 

Participarea la evenimente profesionale și emisiunii 

Demonstrați-vă abilitățile profesionale și fiți în vizorul potențialilor angajați ori de câte ori aveți ocazia! 

Acest lucru vă permite să vă diferențiați de concurență. 

Deveniți mentor și ajutați alți specialiști să crească 

Ajungând un expert în domeniul de activitate, veți avea posibilitatea de a instrui și alți specialiști, pentru a construi o piață frumoasă împreună și a spori eficiența domeniului împreună. 

Altfel, brand-ul personal mereu este despre valoarea pe care o aducem individual și în comun cu oamenii pe care îi influențăm, și mai puțin este despre un ego profesional fără margini și atitudine superioară, deoarece acestea resping oamenii și ne împiedică să avem un brand personal puternic. 

 

Articole Similare