CURS

Customer Experience Management

Management prin obiective

Cursul Customer Experience Management este pentru tine dacă:

Ești responsabil pentru Customer Experience în organizație

Ești Manager cu responsabilități la interfață cu clienții

Ești angajat sau lider de echipă din Marketing și Servicii

Locația

Online, platforma Zoom

Formatul cursului

Deschis/închis

Diploma

Certificat de absolvire XONTECH Academy

Materiale oferite

Suport de curs în format PDF

Beneficiile participării la curs

01

Vei înțelege principiile Customer Care Experience și vei aborda relația cu clientul mai eficient

02

Vei învăța cum să definești Călătoria Clientului și cum să-l loializezi.

03

Vei aborda clientul prin prisma așteptărilor sale emoționale și vei învăța să măsori performanța în CEM

Programul de instruire

Zile:

3 zile a câte 2 sesiuni pe zi

Sesiuni:

În total +/- 6 sesiuni, 4 ore fiecare, pauze de prânz și cafea incluse.

Orar zilnic:

De la 8.30 – 12.30 și 13.00 – 16.30

Întrebări care își vor găsi răspunsul în curs:

Conținut curs

Sesiunea 1

Sesiunea 2

Sesiunea 3

Ți se potrivește cursul, dar vrei mai multă informație? Solicită programul cursului pe e-mail.

    Recenzii

    Manuel SimulescuGroup Sales Manager – Automotive Bavaria - BMW
    Read More
    Am intrat alături de Adrian în noul domeniu, Customer Experience, și am descoperit secretele acestuia, în profunzime. Înțeleg acum mult mai bine ce trebuie să ofere echipa mea, ce schimbări se petrec în rândul clienților, ce noi strategii ne sunt necesare pentru a ne diferenția și câștiga pe piață.
    Roxana RataBranch Manager at Hellmann Worldwide
    Read More
    Am fost de-a dreptul încântată! Înainte de training nu îmi era clar cu adevărat ce este Customer Experience Management, acum am clarificat foarte bine și am câștigat instrumente utile pentru a acționa în raport cu clienții. Trainerul a fost de excepție, ne-a captivat de la început la final.
    Adriana PirvuSr. HR Business Partner la Goodyear Tire & Rubber Company
    Read More
    Un training deosebit și un trainer cu experiență relevantă, într-un domeniu atât de nou și captivant. Studiile de caz din realitate au fost super, am înțeles exact ce fac mărcile puternice pentru a loializa clienții pe termen lung. Aștept sesiunile următoare cu mult interes.

    Activitatea este predominant un atelier cu aplicații practice.

    Tematica este abordată prin conectarea continuă la studii de caz reale din piața specifică sau din activitatea de zi cu zi a participanților, conceptele sunt duse în sfera aplicabilității imediate. Trainerii au experiență extinsă ca și consultanți în domeniu pentru multiple industrii; sunt membri fondatori ai Asociației Mondiale ale Customer Exprience, experți certificați internațional în CEM.

    Speakerul cursului

    ADRIAN BARBU

    Master Trainer/Executive Coach

    Și-a început cariera ca team-leader în Logistică în Franța. Are o experiență practică de peste 16 ani ca manager în companii multinaționale la nivel de Board local și internațional, în Vânzări, Marketing, Achiziții, Dezvoltare.

    A acumulat ulterior o valoroasă expertiză în peste 15 ani de consultanță, training și coaching pentru peste 150 de companii de top, multinaționale și locale, din diverse industrii (Automotive, Robotica, IT, Banking, Electronice, Farma, Asigurări, FMCG, Cosmetice, Anvelope, Mobilier și Decorațiuni), deservind unele dintre aceste companii în mai multe țări (Grecia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Serbia, Ucraina, Bulgaria, Polonia, Pakistan).

    În această ipostază, sprijină echipe de lideri să creeze, să inoveze și să implementeze cu succes strategiile companiilor lor pe termen mediu și lung. Prin programele livrate, Adrian susține gândirea strategică, sinergia de echipă, implicarea, inovația și performanța sustenabilă.

    Adrian este invitat pe 4 continente ca și Key Note Speaker la conferințe internaționale și în ultimii ani a obținut mereu locul I în scorul de feedback al audienței. Activează ca Executive Coach și face voluntariat ca Business Mentor pentru start-up-uri studențesti.

    Cu un solid background academic BA în Lingvistică și MBA în Administrarea Companiilor, certificat internațional ca Executive Coach (ICF-ACSTH), ca NLP Master (Richard Bandler – School), și ca expert în Customer Experience Management, Adrian reușește de fiecare dată să creeze pentru participanți, în sala sau mediul online de curs, o experiență unică, provocatoare, transformatoare.

    Adrian este Master Trainer pentru Strategie, Managementul Performanței/MBO și Managementul Schimbării, Leadership, Vânzări, Negociere și Inteligența Emoțională aplicată.

    Investiția în program:

    (per participant)

    ROI garantat > 500%

      Înscrie-te astazi la curs




      Accesând butonul îmi dau acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și sunt deacord cu politica de confidențialitate.

      Echipa Noastră

      Vă stăm la dispoziție

      Informații detaliate, oferite pro-activ

      Sprijin în organizare și administrativ

      Răspunsuri prompte la întrebări