Zile:
2 (două)
Curs
Este cel mai cunoscut standard internațional pentru furnizorii de servicii IT și nu numai.
ITIL® oferă îndrumări detaliate pentru stabilirea unui sistem eficient de management a serviciilor.
Vei aduce compania la care lucrezi într-o nouă eră tehnologică, cunoscută sub numele de cea de-a patra revoluție industrială.
Vei ajuta echipa ta să îmbățișeze Agile și DevOps utilizând în același timp principalele metode de lucru bazate pe ITIL.
Vei ajuta compania ta să se bucure de o mai mare flexibilitate și de o livrare mai rapidă a produselor pe piață.
Vei contribui la simplificarea tranziției pentru compania ta – cu o actualizare fără probleme, ușor de înțeles.
Zile:
2 (două)
Sesiuni:
8 sesiuni a câte 3,5 ore cu pauze de prânz și cafea.
Două sesiuni pe zi.
Orar zilnic:
De la 8.30 – 12.30 și 13.00 – 16.30
Regional Manager – Retail companies, BRD Iași
“Mulțumim pentru modul recreativ în care am petrecut cele două zile, pline de emoții și trăiri pure, dar și de conștientizare. Se spune că “omul schimbă locul”. Astăzi pot confirma că omul schimba perspective și direcții… Un curs excelent, care ne-a captat, ne-a scos din zona de confort și ne-a permis să asimilăm noi căi de atingere a direcției în leadership.”
L&D Specialist, Renault – România
“Un training excepțional care m-a ajutat sa ma descopăr ca lider și să mă conectez cu misiunea mea de leadership!”
Brokers Manager, Signal Iduna - România
“Nu am simțit ca și cum am participat la un curs; nu am fost în situația unui elev care trebuie doar să învețe ceva. Aceste 2 zile au fost o formidabilă experiență de viață! Mulțumesc!”
Obiectivul fundamental al acestui curs este de a ajuta participanții să înțeleagă conceptele cheie ale managementului serviciilor și să se pregătească pentru examenul final de certificare ITIL® 4 Foundation.
Ciprian Grancea
(per participant)
ROI garantat 500%
Director General
Trainer, Coach
Director Marketing
Conducător Xontech Academy
Marketing expert